بازی هدایت توپ ها در شن آیکون

Sand Balls

بازی هدایت توپ ها در شن
4.3 (186329) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی

اگر دنبال بازی های ساده و اعتیاد آور می گردید سری با بازی های کمپانی SayGames بزنید چرا که این شرکت با بهره گیری از تکینک های جدید بازی سازی در قالب ایده های ساده اما چالش آفرین دست به تولید بازی می زند و در بین هم قطاران خود رتبه بالایی دارد.ما نیز امروز با دیدن نصب ده میلیونی بازی Sand Balls که از آخرین تولیدات این شرکت است بر آن شدیم این بازی را در سایت قرار دهیم تا کاربران اندرویدها نیز از بازی های با کیفیت این شرکت بی بهره نمانند.

Sand Balls یک بازی ساده هدایت توپ است که در هر مرحله شما را شگفت زده می کند و برای تان چالش می آفریند مثلا در مراحل اول بازی فقط باید شن ها را پاک کنید و توپ ها را به سمت ماشین روانه نمایید اما در مراحل بالاتر ممکن است به مانع بخورید یا بمب منفجرکنید لذا در هنگام هدایت توپ به مانع ها و مسیری که شن ها را پاک کمی کنید دقت کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.2.6
  • اندازه : 121M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/19

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

چند نکته که قبل از اجرای بازی باید به آنها توجه کرد

  • در این بازی هدف ازانتقال توپ ها پر کردن ماشین و افزایش وزن اش است لذا دقت کنید هیچ توپی را درمسیر از دست ندهید که باعث شود ستاره های تان از بین رود.
  • دقت کنید جوری ماسه ها را پاک کنید که همه توپ ها منتقل شوند چرا که بازی به سرعت به پایین اسکرول می شود و همین موضوع باعث می شود نتوانید باقی توپ ها را منتقل کنید.
  • سعی کنید توپ ها را به سمت توپ های سفید ببرید چرا که این کار باعث می شود تعداد توپ های رنگی تان بیشتر شود.
  • برای شکستن مانع ها باید تعدادی مشخص از توپ ها را به سوی آنها هدایت کنید
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود