بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی استراتژیک سبک Auto Chess آیکون

Auto Chess Legends: Tactics Teamfight

بازی استراتژیک سبک Auto Chess
4.5 (8285) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی

امروز پس از مدت ها تصمیم گرفتیم به یک بازی قهرمانی دیگر با نام Auto Chess Legends معرفی کنیم. در این بازی جذاب استراتژیک که در گروه Imba طراحی و ساخته شده است شما باید مربی یک تم هفت نفره از قهرمان ها باشید و با استفاده از تکنیک های مختلف تیم مقابل را شکست دهید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 0.18.0
  • اندازه : 65M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/11/28

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

مشابه به‌انتخاب سردبیر

سبک بازی Auto Chess Legends

در بازی Auto Chess Legends از سبک نبرد شطرنجی استفاده شده است در این سبک همانند بازی چالش برانگیز شطرنج کاربران باید به صورت نوبتی بازی کنند و در طی ده دقیقه کار دشمن شان را یکسره نمایند.

قهرمان های بازی Auto Chess Legends

در این بازی 56 قهرمان با توانایی های خاص در انتظار شما هستند تا تیم هفت نفره تان را با آنها بسازید.البته دقت کنید افرادی که انتخاب می کنید مستر باشند چرا که مستر ها بیش تر از بقیه قهرمان ها در مدیریت نبرد مهارت دارند.

رنکینگ بازی Auto Chess Legends

بازی فوق براساس مهارت هایی که در نبرد داشتید و غنائمی که بدست آوردید تیم تان را در رنکینگ اش قرار می دهد. این رنکینگ که نتایج آن قابل به اشتراک گذاری است در دو سطح محلی و جهانی رتبه شما را نشان می دهد.

نبرد های اتوماتیک در بازی Auto Chess Legends

در این گیم هم می توانید خود تان هدایت تیم تان را بدست بگیرید هم می توانید این کار به رایانه بسپارید تا او نبرد را انجام دهد و شما فقط نقش مربی تیم را داشته باشید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود