5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید
بازی تنیس کم حجم اندروید آیکون

3D Tennis

بازی تنیس کم حجم اندروید
4.4 (1037562) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ورزشی

تنیس بازی محبوب انگلیسی هاست که چندیست در ایران هم رواج یافته است. ما نیز به دلیل محبوبیت این ورزش جذاب سعی کردیم در سایت بازی های معروف تینس مثل Ultimate Tennis و Virtua Tennis Challenge را قرار دهیم. 3D Tennis هم یکی از محبوب ترین هاست که قصد داریم امروز به معرفی اش بپدازیم و در انتها فایل نصبی اش را در اختیارتان قرار دهیم. این بازی که توسط استودیو Mouse Games طراحی شده است یک بازی جذاب تنیس را برای شما شبیه سازی می کند.اگر مایل هستید همانند 50 میلیون کاربری این بازی در مسابقات جهانی این گیم جذاب شرکت کنید پس از دانلود بازی بازیکن مورد نظرتان را از بین آقایان انتخاب کنید و به لیگ جهانی بازی بپیوندید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.8.0
  • اندازه : 13M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/10/08

بازیکنان بازی

در این بازی جذاب می توانید از بین ده ها بازیکن حرفه ای تنیس یکی را انتخاب کنید و در تورنومت های بازی شرکت نمایید.

مسابقات بازی

بازی که دانلود کردید بر اساس تقویم جهانی بازی تنیس تورنومنت ها را به شما معرفی می کند تا با شرکت و بردن بازی های آنها امتیاز کسب کنید و در رنکینگ جهانی بالا بیایید.

کنترل بازیکنان در بازی

در 3D Tennis تنها با یک انگشت می توانید بازیکن تان را حرکت دهید و توپ را بزنید.

گرافیک بازی

اگر بخواهیم از تعریف های کلیشه ای سایت های دانلود پرهیز کنیم باید بگویم این بازی گرافیک بالایی ندارد ولی به دلیل کنترل ساده شخصیت هایش جذاب است در ضمن با این حجم کم نمی توانید بازی تنیس پیدا کنید.

آموزش در بازی

در ست اول نخستین بازی تان اموزش هایی در زمینه زدن توپ به شما داده می شود که با رعایت شان می توانید امتیاز کسب کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود