5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید
بازی والیبال فانتزی و جذاب اندروید آیکون

Volleyball Challenge - volleyball game

بازی والیبال فانتزی و جذاب اندروید
4.5 (14501) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ورزشی

والیبال یکی از مهیج‌ترین ورزش‌های گروهی است که این روزها طرفداران بسیاری در کشور ما دارد. در این ورزش جذاب دو تیم شش نفره رو در روی هم قرار می‌گیرند و برای به دست آوردن 25 امتیاز تلاش می‌کنند تا برنده ست شوند. در هر بازی والیبال تیمی برنده می‌شود که 3 ست از 5 ست را برده باشد.بازی یکی نمونه فانتزی از این ورزش جذاب است که تیم‌هایی از سراسر جهان را در خود جمع کرده تا به رقابت با یک دیگر به بپردازند و شما هم می‌توانید با انتخاب یکی از آن‌ها در این پیکار سخت شرکت کند. در این گیم اندرویدی جذاب فرق نمی‌کند پیراهن کدام تیم را پوشیدید فقط سعی کنید با زدن سرویس‌های صحیح و دفاع به‌جا امتیاز کسب کنید.

در ضمن به یاد داشته باشید هم شما و هم رقیبت تان یک قدرت ویژه دارید تا در زمان کامل بودن انرژی‌تان استفاده کنید پس سعی کنید با ذخیره انرژی‌تان در زمان درست از آن بهره ببرید تا برنده بازی شوید.

نکته :

در این بازی لازم نیست 25 امتیاز به دست بیاورید چراکه فقط با 5 امتیاز می‌توانید برنده بازی باشید.پس سعی کنید بامهارتتان این پنج امتیاز را به دست آورید.

 

تغییرات نسخه 1.0.24 :

امکان بازی به صورت چند نفره

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.24
  • اندازه : 97M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/01/24
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود