5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید
بازی تیراندازی به اهداف متحرک آیکون

Shooting World - Gun Fire

بازی تیراندازی به اهداف متحرک
4.7 (233290) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ورزشی

یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که سربازان باید داشته باشند مهارت شلیک کردن است.این توانایی با تمرین و تلاش به دست می‌آید از این رو همه مردهای سرزمینمان موظف هستند در صورت نداشتن مشکل فیزیکی دو سال از عمرشان را به تمرین این مهارت بپردازند.بازی به شما کمک می‌کند در فضای یک میدان تیر واقعی قرار بگیرید و به هدف‌ها شلیک کنید تا مهارت خود را در شرایط مختلف به چالش کشیده باشید.

در این بازی تمامی قوانین فیزیکی،صدا سازی و حتی زاویه دوربین به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر حس کند در یک میدان تیر واقعی قرار گرفته و باید به هدف شلیک کند مثلاً صدای نفس‌های تیر انداز هنگام زدن تیر به گوش می‌رسد و اجسام هنگام برخورد گلوله با توجه به قوانین فیزیکی می‌افتند.

در بازی فوق تلاش شده در هر مرحله چالشی متفاوت پیش روی کاربر قرار گیرد مثلاً در مرحله‌های اول جای سبیل تغییر می‌کند و در مرحله‌های بعد هدف از سیبل به شیشه نوشابه تغییر شکل می‌دهد.

تفنگ‌هایی که در این بازی می‌بینید

در این بازی می‌توانید با تفنگ‌های Kar98k, M24 و  AWM به بطری،پهباد،کامیون،میوه و بشقاب شلیک کنید.

نکته : بازی آفلاین است.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.2.90
  • اندازه : 63M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/18
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود