5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید
بازی پارکور آدمک ها آیکون

Run Race 3D

بازی پارکور آدمک ها
4.3 (79664) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ورزشی

قدیم‌ترها از دیوار راست‌بالا رفتن نشانه شیطنت و بیش فعالی بود اما این روزها به این کار پارکور می‌گویند که یک ورزش محبوب برای جوانان است.پارکور یکی از قدیمی‌ترین ورزش‌های بشر است که در ابتدا برای فرار کردن یا شکار کردن حیوانات استفاده می‌شد و بعدها توسط دیوید بل سروسامان داده شد و پارکور نام گرفت. در این ورزش جذاب هیچ مسیر مشخصی وجود نداد و ورزشکار برای رفتن از مبدأ به مقصد باید راهی که به نظرش درست می‌آید را انتخاب کند. بازی یک گیم فانتزی در پارکور است که از شما می‌خواهد به‌عنوان یک پارکور باز حرفه‌ای در مسابقه‌ای شرکت کنید و با گذشتن از موانع امتیاز کسب کنید. در هر مرحله‌ی این مسابقه پارکور با محیطی جدید آشنا می‌شوید که در دل خود چالش‌های گوناگون دارد و شما را به نبرد می‌طلبد مثلاً دریکی از مراحل باید از دیوار بالا بروید و در مرحله دیگر باید با استفاده از فنری بپرید.

در ضمن دقت داشته باشید شما در یک مسابقه دو هستید و هر کس زودتر برسد برنده است پس در مسیر با پرش‌های بیهوده خود را عقب نیندازید.

 

تغییرات نسخه 1.7.0 :

اضافه شدن مرحله های جدید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.7.0
  • اندازه : 51M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/09/12
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود